OUR STORES

VISIT OUR NEW
STORE IN NEW YORK

294 Bay Meadows Ave.
Bay Shore, NY 11706

سوالات متداول

1_آیا کالایی که در فروشگاه موجود است اورجینال می باشد؟

فروشگاه پوشاک با هدف دسترسی راحت‌تر کاربران به محصولات برندهای معتبر دنیا در حوزه پوشاک و اکسسوری فعالیت خود را آغاز کرد و تضمین اصالت کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی جز اصول و پایه های وجودی آن است. به همین علت فروشگاه پوشاک ضمانت می کند که با تامین کننده های معتبر و رسمی همکاری می کند و تمام کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی اورجینال می باشد.

2_چطور مطمئن باشم پس از ثبت سفارش، کالا به دست من می رسد؟

علاوه بر تجربه و سابقه ی فروشگاه پوشاک، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره و عضویت در اتحادیه‌ی کسب و کارهای مجازی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.

3_چطور می توانم از سایز کالای انتخابی مطمئن شوم؟

اکثر کالاهای موجود در فروشگاه پوشاک دارای جدول راهنمای سایز می باشند و می توانید با مراجعه به آن سایز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید با تماس با کارشناسان ما یا از طریق واتس‌اپ مجموعه از سایز مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید.

4_آیا بعد از ثبت سفارش امکان تغییر و یا لغو سفارش وجود دارد؟

بعد از ثبت سفارش امکان لغو آن توسط کاربر وجود ندارد، بنابراین برای لغو و یا تغییر سفارش می بایست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

با ما در ارتباط باشید

شما نیاز به ایجاد یک فرم با استفاده از فرم تماس 7 پلاگین قادر به نمایش آن با استفاده از این عنصر.